Saul Alinsky néhány évtizeddel ezelőtt kidolgozott egy azóta többször is sikerrel kipróbált antidemokratikus, anarchista-akcióstratégiát, amely mára a Soros-hálózat kiskátéja lett.
Saul Alinsky néhány évtizeddel ezelőtt kidolgozott egy azóta többször is sikerrel kipróbált antidemokratikus, anarchista-akcióstratégiát, amely mára a Soros-hálózat kiskátéja lett, s amelynek minden egyes ajánlása szemünk láttára vált valósággá a #freeSZFE kifejezéssel megjelölt szigszalagos egyetemfoglalási kísérlet során.Ha követtük és most – miután a renitens hallgatók home office-ban folytatják a blokádot – közelebbről is megvizsgáljuk az augusztus vége óta a Színház- és Filmművészeti Egyetemen történteket, akkor szemünk láttára elevenedik meg A civil szervezkedése ábécéje című korszakos munka minden oldala. Tényleg elhisszük ezek után, hogy nem szervezett hatalomtechnikai módszerek alapján történtek az események? Hogy nem használta fel a nagypolitika a szabadságvágyó diákok naiv érzelmeit?
#freeSZFE, avagy home office-ban folytatódik a blokád
A Színház- és Filmművészeti Egyetemet (SZFE) elfoglaló diákok – a járványügyi intézkedéseknek megfelelően – elhagyták az egyetem épületét kedden. Kissé durcásak voltak, mert a kormány nem hallgatott a Párbeszéd járványüggyel kapcsolatos, az utóbbi hónapok legabszurdabb javaslatára, miszerint minden nyilvános eseményt tiltsanak be, kivéve a tüntetéseket. Mert ott be lehet tartani a másfél-kétméter távolságot és maszkviselés sem okoz problémát – vélekedett az egyébként az alapjövedelem (ingyen pénz és örök élet) ígéretével házaló Szabó Tímea.
A blokád elmúlt két hónapja alatt minden tanórát (sic!) megtartottak, amelynek bizonyítékát eljutatták az Oktatási Hivatalhoz.
Milyen lehet a normális oktatás ott, ahol a blokád alatt „minden tanórát” meg lehet tartani?
Ahogy a sajtótájékoztatójukon állították: a hatályos járványügyi intézkedéseknek megfelelően a Színház- és Filmművészeti Egyetem is digitális oktatásra (sic!) áll át.
Vajon milyen lehet az eddig „megtartott minden óra” digitális formában megtartva?
(Nem ér nevetni! Az abszurd vígjáték a színházban divatos műfaj!)
Nagy Ervin teljes írása a PestiSrácok oldalán olvasható.